
Trendyol 1’nci Ligde mücadele eden Amedspor, Pazartesi günü deplasmanda oynayacağı Serik Belediyespor maçı hazırlıklarını İstanbul’da sürdürüyor.
Takımın bugünkü antrenmanını ziyaret eden Kulüp Başkanı Nahit Eren, teknik direktör Sinan Kaloğlu ve futbolcularla bir süre sohbet etti.

Eren, yeşil-kırmızı ekibe Serikspor maçı öncesi başarı dileklerinde bulunurken, takımın son durumu hakkında teknik ekipten bilgi aldı. Başkan Eren, futbolculardan mücadele azimlerini korumalarını ve taraftarları sevindirecek bir sonuçla sahadan ayrılmalarını istedi.

