Diyarbakır’da 17 ay önce hizmete giren yeni nesil 112 Acil Çağrı Merkezine 1 yılda gelen 2 milyon 678 bin 676 çağrıdan 2 milyon 235 bin 676 çağrı asılsız olarak kayda girdi.
Gaziantep’te 10 ayda 3 milyon 200 bin çağrının düştüğü 112’ye gelen çağrıların yüzde 77’si asılsız çıktı.
Bingöl’de 112 Acil Komuta Merkezi’ne bu yıl içinde gelen 350 binden fazla çağrının 285 binini gereksiz aramalar oluştururken, aralarında lokanta numarası isteyenlerin bile olması pes dedirtti.
Bu sayfanın içeriğini kopyalayamazsınız