Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi, yol yapım çalışmaları kapsamında Elazığ Bulvarı’ndan Gazi Yaşargil Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne giden bağlantı yolunda yenileme çalışmalarına başladı.
Elazığ Bulvarı’nın Araştırma Hastanesi bağlantı yolu bir ay süreyle trafiğe kapatılacak.