Kahraman sağlık çalışanlarımız, Covid-19 ile mücadele ederken öte yandan magandalarla mı yoksa yemeklerine, aşlarına, ekmeklerine kurt, tırtıl, kırkayak katanlarla mı mücadele edeceklerine şaşırıp kaldılar.
Diyarbakır’ın Bağlar ilçe belediyesi, 10 yıl sonra Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi’nin bulunduğu alanı sıcak asfalt ile döşeyerek kullanışlı hale getirdi.